Wednesday, December 7, 2011

Pemergian mereka :'( ..

Hello guys , today I'm so SAD !!! sbb ,, nnti saya cerita ..
Ok , jom baca kenapa saya sedih ..

Wuaaaa , sedihnya saya !!!! Sebab ... anak kucing dan ibu kucing dah diambil
oleh tuan betul dia !! Hmm , smalam doa kat tuhan bersungguh - sungguh
supaya tuan dia x amik kucing2 tu . Malangnya , Allah x makbulkan doa saya
lah , huhu ;( . Sedih sgt sbb tuan betul mereka dah amik kucing2 tu .
Walaupun saya bela dia x smpai sminggu iaitu 5 hari je , tapi saya tetap sedih..
Saya dah anggap diorg macam anak saya sndiri . <-- LOL :P , crazy right ?!
Hmm , bnyk kenangan manis yg saya lalui bersama mereka terutama yg ank
kucing berwarna oren . Saya bersihkan taik mata diorg , main ngan diorg ,
bersihkan "paws" dia . Haishh , mcm2 lah yg saya lalui bersama mereka .
Tuan dia nak amik diorg balik sbb satu je alasannya , iaitu diorg sayang sgt
dekat ank kucing yg b'warna oren . Saya pun sayang sgt Oren tu , tapi diorg
stakat cium , peluk and bagi makan kat anak2 kucing tu je . Diorg x lakukan
tugas macam saya and family saya buat kat anak kucing tu . Tadi , saya
menangis bnyk lah jugak . Tuan dia amik pukul 8:10++ malam , abang saya
ksi kat tuan dia . Sampai bengkak mata saya , hmm , sedihlah !! Apa pun ,
terpaksa lah saya redha , dah Allah tentukan macam ni . saya harap anak2
kucing tu sentiasa ingat saya and slalu pegi rumah saya , amin .. saya doakan
mereka sentiasa dilindungi Allah and selamat . Saya nak diorg jdi besar mcm
ibu diorg , amin .. that's all I think 4 today . Bye - Bye ..

I Love You Forever and I will miss you ;) !! <-- Haha , padahal dekat je rumah
tuan dia tu xP .

The Very Sad Typewriter ,

No comments:

Post a Comment

Comment if you want :D .